rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 12 803   |   Dodanych dzisiaj: 25

Przygotowanie do matury z chemii z ...

Przygotowanie do matury z chemii z  ...
Cześć! Jestem studentem II roku kierunku lekarskiego. Zostałem laureatem dwóch olimpiad chemicznych organizowanych przez AGH i UJ. Przygotowaniem do matury zajmuję się od 5 lat. Mo ...

Komfortowe mieszkani ...

CENA:
638000


Zobacz

GOTOWE BLIŻNIAKI 110 ...

CENA:
575000


Zobacz

Mazda CX-3 2017, 2.0 ...

CENA:
73800


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 470 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Zatrudnię na stałe cukiernik/piekarza z doświadczeniem głównie do produkcji ciast francuskich i półfrancuskich w Kraczkowa Praca jedno zmianowa Stałe zatrudnienie Umowa o pracę Więcej informacji pod numerem tel. 880 295 312

Dodane : 2025-06-27 13:15 + czytaj więcej

SPRZEDAWCA KLĘCZANY FIRMA TANIE BLACHY BLACHTEX SP. Z O.O POSZUKUJE PRACOWNIKÓW NA STANOWISKO SPRZEDAWCY Miejsca pracy: ➡️ KLĘCZANY 275 A, 39-127 BĘDZIEMYŚL ✅Wybranej osobie chcemy powierzyć następujące zadania: • Obsługa klienta detalicznego • Obsługa systemów kasowo-magazynowych • Obsługa systemów magazynowych, • Współpraca z innymi oddziałami firmy w zakresie realizacji zamówień, • Przygotowywanie zamówień wywozowych, • Przygotowywanie zamówień do odbioru osobistego, •Tworzenie ogłoszeń ofertowych w sieci, ✅Nasze oczekiwania wobec kandydatów: Szukamy osób stworzonych do pracy z ludźmi, którzy spełniają się w obsłudze klienta oraz posiadają szerokie spektrum umiejętności i cech osobowości, które pomagają w budowaniu relacji z klientami i osiąganiu sukcesu w sprzedaży. Szukamy kandydatów technicznie przygotowanych do procesu sprzedaży, którzy mają wiedzę na temat asortymentu jaki posiadamy i będą umieli wskazać klientowi korzyści płynące z nowych rozwiązań. Szukamy osób, które mają doświadczenie w sprzedaży pokryć dachowych. • Wykształcenie minimum średnie, • Predyspozycje do pracy pod presją czasu, • Zdolności analityczne i organizacyjne, • Otwartość i dyspozycyjność, • Gotowość do intensywnej nauki, • Wysoka kultura osobista, • Dyspozycyjność, • Chęci do dalszego rozwoju w naszej firmie, • Doświadczenie na podobnym stanowisku. ✅Gwarantujemy: • Atrakcyjne wynagrodzenie, • Stałą i

Dodane : 2025-06-27 11:53 + czytaj więcej

Poszukujemy Pana do prac gospodarczych Cris Meble Krasne. Więcej informacji pod nr tel. 693 105 262

Dodane : 2025-06-27 11:08 + czytaj więcej

Firma Dipol Plastic Technology Sp. z o.o. z siedzibą w Jasionce zatrudni na stanowisko: Operator CNC Zakres obowiązków: * Obsługa maszyn CNC ( tokarka ) * Dobieranie i ustawianie narzędzi skrawających oraz parametrów obróbki, * Mocowanie narzędzi, przyrządów i uchwytów na obrabiarkach sterowanych numerycznie oraz wprowadzanie danych do sterownika, * Dbałość o prawidłową realizację procesu obróbki, * Wykonywanie detali zgodnie z dokumentacją techniczną, * Kontrola wymiarowa detali. Wymagania: * Znajomość rysunku technicznego, * Praktyczna znajomość obróbki skrawaniem, * Biegłe posługiwanie się przyrządami pomiarowymi, * Mile widziane doświadczenie zawodowe, * Dobra organizacja pracy, * Samodzielność w podejmowaniu decyzji i zaangażowanie, * Odpowiedzialność za bezpieczeństwo i higienę na stanowisku pracy, * Umiejętność współpracy z innymi pracownikami. Oferujemy: * Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, * Praca w systemie 3 zmianowym, * Możliwość dalszego rozwoju zawodowego w oparciu o nowoczesne technologie.

Dodane : 2025-06-27 07:11 + czytaj więcej

Poszukujemy osoby do działu technicznego w nowoczesnym obiekcie sportowym z zapleczem hotelowym w Świlczy pod Rzeszowem. Jeśli jesteś samodzielny, potrafisz ogarnąć zarówno drobne naprawy, jak i ogólną kontrolę techniczną budynku - zapraszamy do współpracy. Zakres obowiązków: -Diagnozowanie i usuwanie drobnych usterek w budynku -Nadzór nad systemami technicznymi, instalacjami, monitoringiem, kontrolą dostępu -Realizacja bieżących prac konserwacyjnych i wdrażanie rozwiązań naprawczych -Współpraca z firmami serwisowymi i wykonawcami -Reagowanie na zgłoszenia techniczne w obiekcie - zarówno od gości hotelowych, jak i personelu Tryb pracy: -System zmianowy w godzinach 8:00 a20:00, 20:00-8:00, -Praca przez cały rok, a także w niedziele i święta (grafik rotacyjny) Wymagania: -Doświadczenie na podobnym stanowisku -Dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność -Prawo jazdy kat. B -Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania podstawowych problemów technicznych Mile widziane dodatkowe uprawnienia techniczne (np. SEP, F-gazy, hydrauliczne) Jak aplikować? Prześlij swoje CV za pośrednictwem formularza aplikacyjnego. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Dodane : 2025-06-26 12:17 + czytaj więcej

🏘️‼️DAM PRACĘ‼️🏘️ Poszukuję pracownika do budowy domów jednorodzinnych na terenie Rzeszowa i okolic. Więcej informacji pod numerem telefonu 665026973.

Dodane : 2025-06-26 11:16 + czytaj więcej

Forma zatrudnienia: Umowa B2B lub umowa o pracę Tryb pracy: Stacjonarnie / Zdalnie (do uzgodnienia) Wynagrodzenie: do 20 000 zł brutto / netto – w zależności od formy współpracy i doświadczenia Kogo szukamy? Szukamy osoby, która poprowadzi projekty budowlane z zaangażowaniem i odpowiedzialnością. Nie wymagamy dyplomu renomowanej uczelni ani wieloletniego doświadczenia – dla nas najważniejsze są chęci do nauki, rozwój i otwarta głowa. Jeśli potrafisz działać zadaniowo, chcesz rozwijać się w branży budowlanej i dobrze odnajdujesz się w organizacji pracy zespołu – zapraszamy do współpracy! Twoje zadania: Koordynacja projektów budowlanych od przygotowania do realizacji Kontakt z wykonawcami, inwestorami i podwykonawcami Monitorowanie harmonogramów i budżetów Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych i organizacyjnych Współpraca z zespołem inżynierów, kosztorysantów i projektantów Wymagania: Zaangażowanie i samodzielność w działaniu Gotowość do nauki i rozwijania umiejętności zarządzania projektami Umiejętność pracy z dokumentacją budowlaną i podstawowymi narzędziami biurowymi Dobra organizacja pracy własnej i zespołu Mile widziane doświadczenie w branży lub przy prowadzeniu projektów – ale nie jest to warunek konieczny Oferujemy: Wynagrodzenie do 20 000 zł w zależności od umiejętności i zaangażowania Możliwość pracy zdalnej lub stacjonarnej – elastyczny tryb współpracy Wsparcie merytoryczne i możliwość zdobywania doświadczenia pod okiem specjalistów

Dodane : 2025-06-26 09:44 + czytaj więcej

Opis Firma sprzątająca Amlux Sp. z o.o świadcząca usługi porządkowe poszukuje osoby do sprzątania powierzchni obiektu handlowego. Lokalizacja: Rzeszów ul. Rejtana. Oferujemy: - pracę zmianową od poniedziałku do piątku + sobota w godz. I: 6:00-14:00 II: 14:00-22:00, - elastyczny grafik, - wynagrodzenie w oparciu o umowę, - pracę stałą, Zakres obowiązków: - sprzątanie powierzchni obiektu handlowego. Wymagania: - chęci do pracy, - książeczka sanepidowska, - brak przeciwwskazań do pracy fizycznej, - dokładność i systematyczność, - dyspozycyjność. Prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 698*095*701 . Jesteśmy zakładem pracy chronionej. Chętnie zatrudniamy osoby niepełnosprawne. Realizujemy wszystkie świadczenia należne osobom z orzeczeniem.

Dodane : 2025-06-26 09:44 + czytaj więcej

Polimarky Sp. z o.o. Sp. K zatrudni do oddziałów w Rzeszowie i Zaczerniu Pomocnika Operatora Wytłaczarki. Do zadań osoby zatrudnionej będzie należało: - pomoc w przygotowaniu linii produkcyjnej do uruchomienia produkcji - pomoc w prowadzeniu i kontrolowanie procesu produkcji - obsługa urządzeń pomocniczych- segregowanie i składowanie wyrobów - czyszczenie i konserwowanie obsługiwanych urządzeń Wymagania: - uprawnienia do kierowania wózkami jezdniowymi - gotowość do pracy w systemie zmianowym - dokładność, komunikatywność, staranność, umiejętność pracy w zespole Oferujemy: - możliwość rozwoju zawodowego - motywujący system wynagrodzeń - pracę w sprawdzonym zespole dynamicznie rozwijającej się firmie - niezbędne narzędzia pracy

Dodane : 2025-06-26 09:43 + czytaj więcej

Firma PROFUNDER CONSULTING zajmuje się pozyskiwaniem dofinansowań dla firm, głównie z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), samorządów i organów samorządowych (JST), organizacji pozarządowych (NGO) oraz osób prywatnych. Z związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy współpracowników w zakresie m.in.: sporządzania dokumentacji aplikacyjnej w ramach konkursów z dofinansowaniem unijnym, sporządzania wniosków pożyczkowych, sporządzania modeli biznesowych (internacjonalizacja, dywersyfikacja działalności, gospodarka obiegu zamkniętego). Wymagania stawiane współpracownikom: - minimum pół roku doświadczenia w branży związanej z pozyskiwaniem finansowania zewnętrznego; - wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, administracja, prawo); Forma współpracy: umowa zlecenie, umowa o dzieło, współpraca B2B. Tryb pracy: praca całkowicie zdalna oraz ewentualne spotkania robocze. CV proszę wysyłać na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego] W dokumencie CV prosimy umieścić następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Dodane : 2025-06-25 22:15 + czytaj więcej

Restauracja Karolina Park poszukuje pracowników. Do naszego zespołu szukamy: Kucharza Oczekujemy zaangażowania, chęci do pracy i doświadczenia w gastronomii. Oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace, przyjazną atmosferę i możliwość rozwoju. Stawka zależna od doświadczenia. Zapraszam do kontaktu nr 796 816 710. Dołącz do nas!

Dodane : 2025-06-25 15:55 + czytaj więcej

OPGK Rzeszów Sp. z o.o. nawiąże współpracę z geodetą lub firmą geodezyjną Poszukujemy geodetów oraz firm geodezyjnych zainteresowanych współpracą przy realizacji różnorodnych projektów geodezyjnych na terenie całej Polski. Oczekujemy: - samodzielności w realizacji prac terenowych i/lub kameralnych, - posiadania odpowiednich uprawnień, - własnego sprzętu i oprogramowania, preferowana działalność gospodarcza (rozliczenie na podstawie faktury VAT), ale dopuszczamy także inne formy współpracy (np. umowa zlecenie, umowa o pracę). Oferujemy elastyczne warunki współpracy oraz możliwość udziału w ciekawych i zróżnicowanych projektach. 📧 Kontakt: [użyj formularza kontaktowego] 📞 Tel.: 17 864 24 15, 17 864 24 41

Dodane : 2025-06-25 15:55 + czytaj więcej

Zatrudnię na pomoc kuchenną chętną osobę. Doświadczenie mile widziane. Praca od godzin porannych. Osoby zainteresowane proszę o wysyłanie CV wraz ze zdjęciem na podany adres e-mail E[użyj formularza kontaktowego] z dopiskiem: pomoc kuchenna

Dodane : 2025-06-25 15:55 + czytaj więcej

Firma GastroInvest Group, lider wśród instytucji szkoleniowych dla sektora HoReCa, poszukuje osoby na stanowisko Pracownik Biurowy - Administracyjny. Oferujemy: -umowę zlecenie na okres próbny (3 miesiące), z możliwością zatrudnienia na umowę o pracę po zakończeniu okresu próbnego -wynagrodzenie: 3 600.00 zł netto -pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00 -profesjonalny proces wprowadzenia pracownika do firmy -nowoczesne stanowisko pracy -pracę w centrum Rzeszowa ul. Targowa -przerwy na śniadanie i obiad oraz dostęp do kawy, herbaty i przekąsek Zakres obowiązków: -przygotowywanie bieżącej dokumentacji firmy -obsługa dokumentacji związanej z dofinansowaniem i rozliczaniem wniosków -wysyłka dokumentów do pracowników terenowych -kontakt z klientem biznesowym (mailowy i telefoniczny) Oczekujemy: -minimum rocznego doświadczenia w pracy administracyjnej lub biurowej (warunek konieczny) -wieku powyżej 25 lat -zaangażowania i umiejętności pracy pod presją -chęci rozwoju osobistego Jak aplikować: Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem (warunek konieczny). Dołącz do nas i rozwijaj się w dynamicznej firmie!

Dodane : 2025-06-25 15:43 + czytaj więcej

Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób na stanowisko pracownika działu obsługi klienta. Do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie: - sprzedaż usług firmy - podtrzymywanie kontaktu z obecnymi partnerami firmy - obsługa bazy danych w CRM - prace administracyjne - ścisła współpraca z działem dofinansowań - uczestnictwo w wydarzeniach branżowych OFERUJEMY: - wynagrodzenie 3600 - umowę zlecenia na okres próbny ( trzy miesiące ) - umowę o pracę po okresie próbnym - szkolenia wdrażające- 2 tygodnie - certyfikat nabytych umiejętności - podparty Certyfikatem MUSES 2.0 - program socjalny dla pracowników - godziny pracy między 8 a 16 - laptop, telefon, biurko NASZE OCZEKIWANIA WOBEC CIEBIE: - bardzo wysoka kultura osobista - bardzo duża motywacja do pracy - umiejętność wychodzenia do przełożonego z pomysłami - mile widziane doświadczenie w branży HoReCa - chęć podjęcia pracy na minimum rok Poszukujemy osób pełnych pasji, chcących realnie mieć wpływ na rozwój firmy. Jeśli szukasz wyzwań, lubisz mieć wszystko poukładane i PRZEDE WSZYSTKIM jesteś ,,walczakiem`` w pracy to jesteśmy idealnym miejscem dla Twojego rozwoju. Swoje CV wraz ze zdjęciem ( warunek konieczny ) oraz zgodą na przetwarzanie danych dla firmy GastroInvest Group, prosimy wysyłać na adres mail wskazany w ogłoszeniu. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Dodane : 2025-06-25 15:43 + czytaj więcej

Strona 28 z 32
zamknij
Zamknij